Ekstraordinært årsmøte 12.04.2015 kl. 19:30

Postet av Bamble Idrettsforening den 10. Apr 2015

Hei

Det blir ekstraordinært årsmøte i Bamble idrettsforening, hovedforeningen mandag 13.4. 2015. kl. 19.30.

Samme dag vil vi holde årsmøte i sykkelgruppa. Kl. 18.00. Dette vil bli et møte hvor vi samler alle gode krefter for å komme videre i gruppa. Am. Fotball vil avholde sitt årsmøte før den tid.

Saker i hovedstyrets årsmøte:

1.Godkjennelse av innkalling og saksliste.

2.Valg av møteleder, referent og to til å underskrive protokollen

3.Godkjenning av skigruppas vedtatte årsmelding, regnskap og budsjett. Godkjenning av Am. Fotball vedtatte , regnskap og budsjett. Godkjenning av Sykkelgruppas årsmelding, regnskap og budsjett

4.valg av nytt styremedlem i hovedforeningen. Stian Nilsen ble valgt i det ordinære årsmøtet. Han hadde ikke svart ja, valgkomiteen hadde misforstått hans svar. Nytt medlem velges for to år. Forslag: Møyfrid Asdal, nytt styremedlem for 2 år.

Vel Møtt.

For styret