Høstprogrammet 2017 for Idrettsskolen

Postet av Idrettsskolen for voksne den 16. Aug 2017

Hei alle!

Håper dere har hatt en fin-fin sommerferie, og er klare for spennende idrettslige aktiviteter utover høsten. Har nettopp fått lagt på plass siste brikke i puslespillet, slik at høstens program blir seende slik ut:

Uke 35, 36, 37 og 38: Tennis. Instruktør: Langesund tennisklubb.

Oppmøte: Langesund tennisklubb; Slåttnes stadion.

Uke 39, 40 og 42: Terrengsykling. Instruktør: Per Isak og Monica.

Oppmøte: Bamble I.F.s klubbhus, Rugtvedt. Mulighet for lån av sykkel, garderobe for dusj og klesskift.

Uke 43, 44, 45 og 46: Introduksjon til crawl. Instruktør: Skien Fritidspark. Oppmøte: Skien Fritidspark.

Uke 47, 48 og 49: Sandvolley. Ingen instruktør – vi spiller på egenhånd. Oppmøte: Grenland Folkehøgskole.

Alle aktiviteter foregår på onsdager i tidsrommet 19.00-20.30. Merk: Ulikt oppmøtested for de forskjellige aktivitetene.

Håper at dette er noe som frister, og husk at det er lov å invitere med en venn/venninne, kjæreste/type/mannn/kone, nabo osv., osv.... Vi har plass til flere!!!

Mvh,
Martin (97143766, fremtveit@hotmail.com)