YOGA på Rugtvedt u-skole

Postet av Idrettsskolen for voksne den 8. Nov 2018

Årets siste aktivitet på Idrettsskolen er YOGA. Vi starter torsdag 8. november, og holder på de neste tre torsdagene. Ingen forkunnskaper nødvendig. Oppmøte igymsalen på Rugtvedt u-skole kl. 19.00. Vi holder på til ca. kl. 20.15. Husk å ta med YOGA-matte og et pledd (til avspenningsøvelser mot slutten av økten). Instruktør: Therese Fremstad

Vel møtt!

Nå starter vi!

Postet av Idrettsskolen for voksne den 5. Sep 2018

Hei alle sammen!

Minner om at Idrettsskolen for voksne starter opp i morgen (torsdag 6.9.), med terrengsykling! Oppmøte kl. 18.00 på BIFs klubbhus (Rugtvedt). Her er det muligheter for å skifte/dusje, samt å låne sykkel for de som trenger det. Instruktørene vil gjerne vite hvor mange som kommer - så det er fint med en tilbakemelding til: fremtveit@hotmail.com. Vel møtt!

Høstprogrammet 2017 for Idrettsskolen

Postet av Idrettsskolen for voksne den 16. Aug 2017

Hei alle!

Håper dere har hatt en fin-fin sommerferie, og er klare for spennende idrettslige aktiviteter utover høsten. Har nettopp fått lagt på plass siste brikke i puslespillet, slik at høstens program blir seende slik ut:

Uke 35, 36, 37 og 38: Tennis. Instruktør: Langesund tennisklubb.

Oppmøte: Langesund tennisklubb; Slåttnes stadion.

Uke 39, 40 og 42: Terrengsykling. Instruktør: Per Isak og Monica.

Oppmøte: Bamble I.F.s klubbhus, Rugtvedt. Mulighet for lån av sykkel, garderobe for dusj og klesskift.

Uke 43, 44, 45 og 46: Introduksjon til crawl. Instruktør: Skien Fritidspark. Oppmøte: Skien Fritidspark.

Uke 47, 48 og 49: Sandvolley. Ingen instruktør – vi spiller på egenhånd. Oppmøte: Grenland Folkehøgskole.

Alle aktiviteter foregår på onsdager i tidsrommet 19.00-20.30. Merk: Ulikt oppmøtested for de forskjellige aktivitetene.

Håper at dette er noe som frister, og husk at det er lov å invitere med en venn/venninne, kjæreste/type/mannn/kone, nabo osv., osv.... Vi har plass til flere!!!

Mvh,
Martin (97143766, fremtveit@hotmail.com)

Program for 1. halvår 2017

Postet av Idrettsskolen for voksne den 19. Des 2016

Her er programmet for første halvår 2017, med tidspunkter. Påmelding til: fremtveit@hotmail.com.

Program, 1. halvår 2017

Postet av Idrettsskolen for voksne den 14. Des 2016

Hei alle sammen!

Brikkene holder på å falle på plass vedr. neste års Idrettsskole, og programmet ligger an til å bli følgende for første halvår (fire ganger pr. aktivitet) :

Jan./feb.: Curling - Skien Fritidspark
Feb./mars: Fotball - Rugtvedt
Mars/april: Aerobic - Rugtvedt
Mai: Terrengsykling - Rugtvedt
Juni: Kajakkurs med "Vått kort"-sertifisering

Håper at dette er noe som frister

Vi går tilbake til onsdager som fast dag, og starter opp 25.01. Kommer tilbake med tidspunkter etter hvert.

Fint om dere kan spre budskapet - slik at vi blir en enda større gjeng i 2017!!!

Vil samtidig få ønske dere alle en riktig god jul & et godt nyttår! Gleder meg til vi ses igjen

Mvh, Martin