Trim i passende tempo for alle!

Postet av Bjørn Gustav Jensen den 6. Sep 2017

Hei!

Vi i Bamble Idrettsforening Sykkelgruppa ønsker at nettop DU skal bli med oss på fine sykkelturer i nærområdene våre i Bamble. Vi er en lavterskelgruppe som tilpasser farten til alle, enten man er nybegynner eller erfaren syklist.

Uansett vil du ha nytte og glede av å være med oss på turer vår, sommer og høst, fra april og frem til ca. midten av oktober måned hvert år.

Vi har terrengsykler og landevei (racer) sykler, til utlån for de som vil prøve seg i starten, eventuelt før man går til anskaffelse av en egen sykkel dersom interessen opprettholdes. Vi kan love deg bedre kondisjon, mer overskudd og energi, mye moro og sosialt samvær med nye og hyggelige mennesker. Vi er både unge og eldre i forskjellig form, størrelse og vekt, med lite eller noe erfaring på sykkelsetet.

Noen av oss er ivrige på stisykling i terrenget som er mer krevende, men gir godt utbytte med økt styrke og kondisjon.

Vi er her for å hjelpe deg til å like og beherske sykling som en fin mosjonsform.

Ta kontakt eller bare møt opp på baksiden av Rugtvedt klubbhus tirsdager og torsdager kl.18 for fine turer på en til to timers varighet, avhengig av hva de som møter opp ønsker, samt værmeldingen!

Sjekk Bamble If Sykkelgruppa på Facebook eller kontakt meg på mobil 94824386 eller e-post bjensen97@gmail.com.

Bli med oss da vel?

Vennlig hilsen fra Bjørn Gustav Jensen. Leder av BIF Sykkel 2017